lördag 2 februari 2013

High School Senior photography

Hej!
Idag hade jag min första (eller nästan, fotade en kille för nån vecka sedan men roligare men tjejer) high school senior här i Singapore.
Jag ska satsa stort på den marknaden i år! Känns jättekul och inspirerande att ta ett annat steg inom fotograferingen, med barnfotografering blir det ju mest att jag springer efter och leker med barn på ett spontant sätt medans med tonåringar blir det mer posteringar.

Jag har varit lite hemlig med detta, mystery woman kan tyckas men det är för att jag vill vara först med att göra stylade fotograferingar för tonåringar, jag samarbetar med en makeupartist/ fashion stylist för detta och tror det kan bli stor succé, kanske lite sent iår men att ha fått en bra portfolio och erfarenhet inför 2014 känns toppen

Här är ett foto från idag!

senior

Ha en fin lördag!
xoxo

1 kommentar:

Dunya sa...

Vilken bra idé, Lycka till!